( شنبه 27/2/1382 ) رفع اشکال
استاد: اگه سوالي داريد بفرماييد.
دانشجوي 1 : استاد، تا اينجاي درس،منظور شما صرفا فشار بالا بود؟
استاد: شما اول اجازه بده من درسم تموم شه! من تعجب مي کنم از شما!
دانشجوي 2 : ببخشيد، کدوم يکي از چهار مرحله اي که گفتين، مهمتره؟
استاد: چقدر شما خامي! اينهمه درس ندادم که اين سوالو بپرسي...
خوب، دوستان سوالي نيست؟
دانشجوي 3 : بين حجم سيلندر و حجم مذاب چه رابطه اي وجود داره؟
استاد: لطفا از اين سوالا نکن! اين مربوط به درس ديگه ايه. اگه بخوام
توضيح بدم، بايد هفت هشت ساعت حرف بزنم.
دانشجوي 4 : چرا در فرانسه روش گراويتي ترجيح داده مي شه؟
استاد: اين سوال بيجاست! چون هزار و يک فاکتور وجود داره، نه فقط
هميني که من گفتم.
دانشجوي 5 : پوسته ي سفيد کاربيدي رو چه جوري مي تونم از بين ببرم؟
استاد: سوالتو نشنيده مي گيرم!!!...
دوستان کسي ديگه سوال نداره؟... نداره؟... نداره؟...
چرا هيش کي سوال نمي کنه؟
من اينجام که ايرادات شما رو از بين ببرم ها!

0 comments: