(سه شنبه 4/تیر/1387)
_ Wow...! چه خانوم خوشگلی...
_ بله آقا؟!
_ دارم من!

9 comments:

Anonymous said...

آخ حال ميكنم با آقايوني كه از خانوما مثه سگ ميترسن! بلا نسبت شما

Anonymous said...

ای جان!

Anonymous said...

دیر کردی برادر. کجا بودی؟!!
با مرد جماعت باید همین جوری برخورد کرد.
:دی
مخصوصا شما.
:*

Anonymous said...

bale khob bar monkeresh lanat vaghean zibaaaaaaaaaaaaaast

Anonymous said...

آخ آخ
لينك كن كو؟

Anonymous said...

سلام
هميشه دنبال وبلاگي بودم كه بشه سريع خوندنش

پست هاي كوتاه ات واقعا معركه است. آفرين.

كم گوي و گزيده گوي به قول معروف

راستي در رابطه با مبحث تبادل لينك نظرت را برايم ارسال كن. منتظر حضورت هستم

Anonymous said...

به نظرم من که اغلب به گفتن ( یک گوشت چند گرمی و چاک خورده که اگر بینی ات را نزدکیش ببری بوی گند زن را می توانی با صدای استریوی حرکت اسپرم های هم خواب قبلش بشنوی می دهد)شعر می گویم. ولی زیباست که هر زمان نوشتنت آمد بنویسی گاهی دستت را روی کیبرد کی گذاری می گویی اما گاهی می گذاری ولی این کیبرد از که تو را می گذارد و تو را دیگر دوست نخواهند داشت

ا.رُستنی said...

www.khiyarghalami.blogspot.com

Anonymous said...

سلام. من نمی دونم مرام اینجا چطوریه و آیا در حد این هستم که لینکم رو در وبلاگتون قرار بدین یا نه. من حدودا 1 سالی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم و همیشه در گودرم می خونمش. من لینک شما رو در وبلاگم دارم. باعث افتخار من هست اگر آدرس من رو در لینک دوستان درج کنید. اگر مایل به دادن جواب هستین، در قسمت تماس منتظرتونم. متشکرم.